کسب درآمد روزانه حداقل یک میلیون تومان ! کاملا حلال و واقعـی !!


کسب درآمد روزانه حداقل یک میلیون تومان ! کاملا حلال و واقعـی !!

 کسب درآمد روزانه حداقل دو میلیون تومان! کاملا حلال و واقعـی !!

تضمینی به همراه پشتیبانی(انتهای صفحه)

با تخفیف ویژه محصول

کسب درآمد میلیونی

آیا رویای پولدار شدن در سر دارید؟

آیا دوست دارید آقای خودتان باشید؟

آیا از کار برای دیگران خسته شده اید؟

دوست دارید همیشه مستقل باشید؟

دوست دارید وقت خود را به پول تبدیل کنید؟

آیا تمایل دارید که این زمان باطله را تبدیل به درآمد کنید؟

آیا تصمیم دارید شروع به کسب درآمد کنید اما سرمایه چندانی ندارید؟

برای موفق شدن همین لحظه شروع کنید، فردا دیره!

اینجا سرنوشت همه تغییر میکنه!

شما می تونید راه چند ساله رو یک شبه طی کنید!

 

سلام دوستان عزیز. به سایت "پولدار شو" سایت کسب درآمد حداقل دو میلیون تومان روزانه! کاملا حلال و واقعـی خوش آمدید.

قبل از هر چیز به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم مطالب این سایت رو به طور کامل و دقیق مطالعه بفرمایید.

خواندن این مطالب فقط ۱۰ دقیقه زمان خواهد داد اما این ۱۰ دقیقه سرنوشت شما را تغییر خواهد داد.

اگه واقعا خواهان تغییر، موفقیت و درآمدزایی هستید، این صفحه رو کامل مطالعه کنید.

فقط با صرف وقت روزانه 2 یا 3  ساعت کار درآمدی باورنکردنی دست خواهید یافت.

 

همانطور که مطلع هستید این روزها کشور ما با شرایط اقتصادی سختی روبرو هست و مشکلات اقتصادی ، تورم و بیکاری تاثیر مستقیمی بر روی زندگی همه مردم کشورمان داشته است. افراد بسیاری هستند که بعد از سال ها درس خواندن در به در دنبال یک شغل می گردند و یا کاری پیدا نمی کنند و اگر هم پیدا کنند به هیچ وجه متناسب با رشته تحصیلی شان نیست و درآمد چندانی کسب نمی کنند. بسیاری از افراد شاغل مانند معلمان یا کارمندان حقوق ماهانه ای که دریافت میکنن حتی کفاف یک یا دو هفته رو هم نمیده دیگه چه برسه به دانشجویان و یا افراد بیکار که دیگه هیچ منبع درآمدی ندارند و روز خود رو با ناامیدی شروع و با نا امیدی به پایان میرسانند.

خب در این شرایط چیکار باید کرد ؟ آیا راهی برای گذر از این شرایط وجود داره؟

پاسخ ما این است که بله راهی وجود داره. که نه تنها از این شرایط رهایی پیدا کنید بلکه با درآمد رویایی و باورنکردنی به ثروت برسید.

خب این راه چیه ؟

پاسخ : اینترنت.

بله درست متوجه شدید اینترنت!

امروزه اینترنت نقش بسیار مهمی را در زندگی روزمره ما ایفا میکنه ، ما تقریبا هر کاری رو با اینترنت انجام می دھیم. و به راحتی میتونیم از همین اینترنتی که روزانه فقط وقتمون رو باهاش می گذرونیم کسب درآمد رویایی داشته باشیم . شاید براتون جالب باشه که بدونید بسیاری از افراد موفق و سرشناس دنیا از طریق همین اینترنت به ثروت بالایی دست پیدا می کنند و باز هم براتون جالب خواهد بود که بدانید کسب درآمد از اینترنت در ایران بسیار راحت تر از بسیاری از کشورهای جهان هست.

اگر شما از این موضوع بی خبر بودید باید به شما تبریک بگوییم این یک فرصت عالیست برای پی بردن به این حقیقت بزرگ!! برخی از شما ممکن است بگید کسب درآمد از اینترنت بسیار پیچیده و سخت میباشد و یا امکانات و سرمایه بسیاری برای ورود به این راه نیاز است و یا ممکن است به این فکر کنید که به مھارت ھای خاص و زیادی برای کسب درآمد از اینترنت احتیاج هست.. اما نظر ما این هست که اگه راهش رو خوب بلد باشید به راحتی آب خوردن می تونید از طریق اینترنت درآمد نامحدود کسب کنید.

درآمد روزانه میلیونی 

مزایای کسب درآمد میلیونی از اینترنت

1-کسب درآمد در منزل با کامپیوتر و یا لپ تاپ و حتی موبایل

2-کسب درآمد میلیونی از اینترنت بدون سرمایه یا با سرمایه کم.

3-کسب درآمد اینترنتی بدون اینکه نیاز به کسب مجوز داشته باشید

4-مبلغ درآمدتان از اینترنت نامحدود هست

5-کسب درآمد از اینترنت در هر موقعیتی که هستید.

 

خب دوستان عزیز میخوایم باهاتون راحت صحبت کنم! دوست دارم در ابتدا کمی از خودم براتون بگم . من خودم نزدیک ده سال هست کارمند هستم. حقوق کارمندی که الان میشه بهش گفت حقوق بخور و نمیر واقعا به هیچ وجه کفاف امورات زندگی رو نه در گذشته و نه الان نمیداد و همیشه به دنبال شغل دیگه ای بودم که بتونم به درآمد بالایی برسم و از عهده مخارج زندگی خودم بربیام . بسیاری از شغل های که بهم پیشنهاد میشد به هیچ وجه نمیتونست خرج امورات زندگی منو فراهم کنه. تا اینکه بر حسب اتفاق به موضوعی تحت عنوان کسب درآمد از اینترنت برخورد کردم و برام جالب بود که مگه همچین چیزی امکان داره!؟ در مدت کوتاهی شیوه های مختلف کسب درآمد از اینترنت رو دانلود کردم روش هایی مانند همکاری در فروش ، بازار بورس ، شبکه های اجتماعی و حتی کسب درآمدهای غیر قانونی مانند فارکس و باینری آپشن و ... توی بعضی از این روش ها به درآمدی اصلا دست پیدا نکردم و یا فقط ضرر بود مانند باینری آپشن و توی بعضی از این روش ها به درآمد میرسیدم اما خیلی زیاد نبود و بعضی از این روش ها هم درآمد زا بود اما خیلی زمانبر بود و سرمایه بسیار زیادی می خواست یعنی میشه گفت هر کدومش یه مشکلاتی برای خودش داشت.دیگه واقعا داشتم ناامید میشدم.

اما از آنجایی که همیشه در نا امیدی بسی امید هست بالاخره بعد از چند ماه سعی و تلاش تونستم یک روش منحصر به فرد رو پیدا کنم که بعد از مدت کوتاهی به طرز عجیب و باورنکردنی به درآمد فوق العاده ای رسیدم. اصلا باورکردنی نبود ! اوایل شاید روزانه 200 الی 300 هزار تومان درآمد کسب می کردم و بعد از دو یا سه ماه استفاده از این روش روزانه حداقل دو میلیون و گاهی اوقات حتی بیشتر هم درآمد کسب می کردم. اون هم فقط با دو یا سه ساعت کار روزانه!! و حتی گاهی اوقات توی محل کار هم کسب درآمد دارم. و دیگه به جایی اینکه هر روز بعد از وقت اداری برم چند جا کار کنم تا یه چندرغاز پول دربیارم توی خونه و یا حتی محل کارم با دو یا سه ساعت کار با اینترنت حداقل 2 میلیون در روز درآمد کسب می کردم

من الان دنیا رو یه جور دیگه ای میبینم و خیلی دوست دارم این تجربه خودم رو به بقیه هم انتقال بدم . و دوست دارم به کسانی که زمانی مثل خودم بودند کمک کنم پس بگذارید شما را راهنمایی کنم. وقتی به سادگی آب خوردن میشه پولدار شد. چرا که احتمالا خیلی از شماها در شغل ھای سنتی مشغول به کار ھستید و مجبورید ھر روز در ترافیک، در زمستان و تابستان و در ھوای گرم و سرد به سر کار خود بروید احتمالا تصور کنید که برای کسب درآمد راهی غیر از این ندارید و یا اگر ھم راھی باشد به دلیل نداشتن تخصص و مھارت و یا سرمایه کافی قادر به انجام آن نخواھید بود و حتی از فکر کردن به اون نیز دلسرد بشید. که ما به شما خواهیم گفت اگه بخواهید دیگه دوره این سختی ها تموم شده و شما دیگه برای به دست آوردن پول نیازی به این همه سختی کشیدن ندارید.

پولدار شدن

حالا سوالی که قطعا برای همه شما پیش میاد که اگه بشه به این راحتی در روز دیگه هیچکس سرکار نمیره ؟ پاسخ ما هم این هست که بله اگه همه مردم بتونن به این راحتی کسب درآمد کنند مطمئنا کسی دیگه به خودش زحمت نخواهد داد. اما مساله اینجاست که شاید فقط 3 درصد افرادی که این مطالب رو مطالعه می کنند حاضر به تهیه این پکیج میشن و بقیه احتمالا بی تفاوت از این ماجرا میگذرند و اون 3 درصد که حاضر به ریسک هستند راه موفقیت رو انتخاب می کنند و بقیه 97 درصد مطمئنا چاره ای جز ادامه همان زندگی سخت ندارند

میلیاردر

دوستان عزیز همین الان دو تا مسیر جلوی پای شما قرار داره مسیر اول تهیه این پکیج و استفاده از روش های کسب درآمد آن و مسیر دوم خروج از این صفحه. تصمیم با خودتونه که آینده را چطوری می خواهیداگر آینده خود را دوست دارید و دوست دارید هم زندگی کنید هم پول داشته باشید پس با ما همراه باشید و اگه تردید دارید میتونید به خروج فکر کنید در این صورت احتمالا تا سال ها به این فکر خواهید کرد که پشت در ورود چی بوده! به هر حال تصمیم با شماست ما همه تلاش خودمون رو انجام دادیم بلاخره همه که نباید پولدار باشند کسی به خواستش میرسه که هزینه اش رو بده دوستان شما همین امروز میتوانید شروع کنید و اولین درآمد خودتان را کسب کنید. دوست دارم دنیای خودتان را از امروز بسازید.

 

سوال خیلی مهم : محتوای پکیجی که شما به ما میفروشید چی هست؟

پاسخ : در پکیج آموزشی ما 10 فولدر(پوشه) وجود داره (البته فولدر 11 هم داریم که لینک های دانلود 10 فولدر آموزشی است )که توی هر یک از این فولدر های تعدادی فایل آموزشی عمدتا به صورت pdf وجود داره . تعداد این فایل های آموزشی بیش از 140 فایل عمدتا به صورت pdf هستش . حجم تمامی فایل ها حدود 397 مگابایت می باشد .محتوای فایل های آموزشی از روش های مختلف کسب درآمد مانند همکاری در فروش ، کسب درآمد از طریق سایت ، بورس ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و تویتر ، کسب درآمد از طریق مهارت و سرگرمی ، کسب درآمد از سایت دیجیکالا ، کسب درآمد به دلار، کسب درآمد از سایت های ایرانی ، ارزهای دیجیتال و ده ها و صدها راه و روش کسب درآمد از اینترنت ،یعنی هر روشی که تصورش رو بکنید گذاشتیم و هیچی رو جا نگذاشتیم. ( این نکته رو هم در نظر داشته باشید محتوای تمامی فایل های pdf موجود در تمامی فولدرها (پوشه ها) کاملا از یکدیگر مجزا هستند و هیچ ارتباطی بین یک فایل و فایل دیگه نیست) شما با تمام این روشها به درآمد خواهید رسید.

اما روش اصلی و مد نظر ما یک روش منحصر به فرد و بی نظیر هست که در اولین پوشه این پکیج قرار داده شده تحت عنوان (( بهترین راه و روش کسب درآمد میلیونی)) هست که ( البته عنوان zip شده این فایل آموزشی behtarin rah va ravesh kasb daramad milioni است) با اجرای دقیق به دقیق آنچه که توی این پوشه به شما آموزش داده میشه به درآمد فوق العاده و بی نظیری در همان روز اول دست پیدا خواهید کرد. به شرطی که طبق آموزشی که بهتون داده میشه پیش برید. آموزش این فایل هم اونقدر ساده و راحت هست که هر کسی با کمترین مدرک تحصیلی و فقط با داشتن یک گوشی متصل به اینترنت میتونه به درآمد فوق العاده ای برسه. و اگه با این روش نتونید به کسب درآمد عالی برسید دیگه دنبال روش دیگه ای نباشید.

و یک نکته خیلی مثبت این روش (( بهترین راه و روش کسب درآمد میلیونی)) نسبت به تمامی روش های کسب درآمد سادگی یادگیری آن و کسب سریع درآمد نسبت به بقیه روش های موجود در پکیج آموزشی هستش و اگه واقعا کم حوصله هستید و می خواهید خیلی سریع به درآمد بالا دست پیدا کنید پیشنهاد می کنم حتما از این روش استفاده کنید.


 

نمونه رضایت مشتریان :

در اینجا  نمونه رضایت بعضی از عزیزانی که این محصول رو تهیه کرده بودند و به درآمد هم رسیده بودند براتون میزاریم.

 

 

 

سوالات متداول:

 

1-من کامپیوتر یا لپ تاپ ندارم با موبایل هم میشه کسب درآمد کرد ؟

پاسخ : بله . هم از طریق کامپوتر و لپ تاپ و هم از طریق موبایل میتونید کسب درآمد فوق العاده داشته باشید.

 

2- آیا کسب درآمد از پکیج شما نیاز به کار بیرون منزل داره؟

پاسخ : خیر.  شما برای کسب درآمد فقط نیاز به موبایل یا کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل به اینترنت دارید و اصلا نیازی به کار بیرون منزل نیست.

 

3- این کار فعالیت در سایت های هرمی، سایت های کلیکی و امثال این هاست؟

پاسخ :خیر ، هیچکدام از اینها نیست. چون فعالیت در سایت های هرمی غیرقانونی است.

 

4- این کار فعالیت سایت های باینری آپشن و فارکس ، رولت و اینهاست ؟

پاسخ :خیر هیچکدام از اینها نیست ،باینری آپشن و فارکس علاوه بر اینکه به لحاظ شرعی حرام هست در ایران غیرقانونی و اکثر قریب به اتفاق کسانی که وارد اینکار می شوند بدون هیچ سود و فقط با ضرر و از دست دادن کل سرمایه مواجهه میشن.

 

5-آیا این کار از لحاظ شرعی حلال است؟ از لحاظ قانونی مشکلی ندارد؟

پاسخ: این کار کاملا حلال است و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارد.

 

6-درآمد حاصل از کار با این محصول به تومان هست و یا دلار؟

درآمد شما از روش های آموزشی ما به تومان خواهد بود. و اگه در محدود فایل هایی هم به دلار کسب درآمد کنید به راحتی میتونید از طریق صرافی های مجاز درآمد حاصله رو به ریال و یا تومان تبدیل بفرمایید.

 

7-چه کسانی میتوانند از این آموزش استفاده و کسب درآمد کنند؟

این آموزش مناسب همه افراد اعم از مرد و زن ، پیر و جوان و شاغل و غیرشاغل ، زنان خانه دار می باشد. دانشجویان ، دانش آموزان، افراد جویای کار در منزل ، همه علاقمندان به کسب درآمد از اینترنت و کسانی که نیازمند شغل دوم هستند خواهد بود.

 

8-من حتی پول خرید آموزش شمارو ندارم و مجبورم از کسی قرض بگیرم لطفا بهم بگید اگه این آموزشها برام فایده داره و به کسب درآمد واقعی و رویایی منجر میشه من هزینه کنم.

اولا اصلا نگران قرض گرفتن نباشید چون اگه نکاتی رو که به شما گفته شده مو به مو اجرا کنید قطعاً این پول رو همان روزهای اول به دست میارید. پس اصلا نگران نباشید.

همانطور که خودتان هم بهتر میدانید کسانی که دانش رسیدن به موفقیت را یاد می گیرند هیپوقت حاضر نیستند برروی این دانش قیمتی بگذارند و در واقع نمی توان روی آن قیمتی گذاشت هدف ما قیمت گذاشتن و کسب درآمد از این طریق نیست ولی انصافا آموزش هایی که بصورت رایگان در اینترنت وجود دارد کسانی که دانلود می کنند در اکثر مواقع تمام تمرکز خود را روی آموزشها نمی گذارند چون رایگان بودن آموزش ناخودآگاه بی ارزش بودن آنرا در ذهن ما تداعی می کند ولی اگر مبلغ زیادی مثلا چند میلیون تومان را برای یک آموزش هزینه کنید حاضرید ده ها بار آن آموزش را برای خود تکرار کنید تا بهترین استفاده را از آن ببرید قیمت واقعی این پکیج حدود 200,000تومان هستش اما به دلیل اینکه امکان داره کسی قدرت خرید رو نداشته باشه با تخفیف ویژه قیمت این پکیج رو 80,000 تومان قرار دادیم تا همه بتوانند این پکیج را تهیه کنند.

 

9- چرا شما با این همه معلومات و کسب درآمد بالا ، اقدام به فروش پکیج می کنید؟

مطمئنا اگر شما هم جای ما بودید حاضر نبودید دانش و معلومات خود رو به راحتی و رایگان در اختیار کسی قرار بدهید. چون انسان از همه ی دانش خود استفاده می کنه تا بتونه بیشترین درآمد رو کسب کنه! به عنوان مثال: بسیاری از افراد سرشناس مانند هنرپیشگان سینما و ستاره های جهان فوتبال که درآمد میلیاردی در ماه دارند ، در تبلیغات هم ایفای نقش و کسب درآمد فوق العاده میکنند!

 

10-آیا این آموزش ها هم مانند سایر آموزشها در اینترنت تکراری و بی فایده است؟

در این پکیج علاوه بر صدها فایل آموزشی کسب درآمد از اینترنت یک روش منحصر به فرد وجود داره به نام (( بهترین راه و روش کسب درآمد میلیونی)) که مطمئنا تا الان با آنها مواجهه نشدید در این آموزش کاربردی ترین روشهای کسب درآمد که خیلی از شرکت های بزرگ ، سایت های معتبر ازش استفاده می کنند و به درآمدهای نجومی روزانه میرسند ما این روش رو به صورت خیلی آسان به شما آموزش می دهیم ، اگر با دقت این آموزشها را فرابگیرید مطمئن باشید موفق خواهید شد و به درآمد رویایی می رسید.

 

11-آیا پس از مدتی درآمد حاصله از این پکیج کم میشه و از دست میره ؟

در صورتی که شما به طور مرتب از آموزش های این پکیج استفاده نمایید درآمد شما نه تنها کم نمیشه بلکه به طور مرتب و روزانه اضافه خواهد شد.

 

12-سلام من شک دارم آخه اگر بشه روزانه دو میلیون یا بیشتر بدست آورد دیگه هیچکس سرکار نمیره دیگه نیازی نبود کار کنیم من میترسم همش تبلیغات الکی باشه مثل بقیه آموزش های دیگه که سایت های دیگه میفروشند آیا واقعا تضمین میدید که این آموزش واقعی و میلیونیه؟

دوست عزیز احساس شما کاملا طبیعی هست. بلاخره آدم باید محتاط هم باشه ما به شما تضمین میدهم که این آموزش ما رو مو به مو و دقیق اجرا بفرمایید به درآمد فوق العاده خواهید رسید

در مورد اینکه کسی دیگه سرکار نمیره هم درسته اگه همه افراد بدونن که از طریق اینترنت چه درآمدهای نجومی میشه کسب کرد مطمئنا کسی سرکار نمی رفت. اما اگه در روز 300 نفر از این محصول دیدن کنند ولی شاید 3 نفر این محصول را خریداری کنند پس میبینید که ما 297 نفر هنوز داریم که به خاطر باورشون و شکشون از این محصول استفاده نمیکنند ولی اون 3 نفر همان افرادی هستند که ریسک پذیر هستند موفق خواهند شد و از کنار آون 297 نفر عبور میکنند و جالبه که اون 297 نفر دوست دارند جای اون 3 نفر باشند حالا تصمیم با خود شماست که جزء 3 نفر افراد موفق و ریسک پذیرباشید یا جز اون 297 نفر که همچنان حاضر هستند به سختی و با درآمد کم زندگی کنند.

 

13-چگونه میتونم به محصول شما اطمینان کنم؟آیا تضمین می کنید؟

این سوال بسیار به جایی است تا الان تعداد زیادی از افراد این پکیج رو تهیه کردند و به درآمد بالای رسیدند. اما اگه به هر دلیلی شما این محصول رو تهیه فرمودید و درآمدی کسب نکردید ما هزینه کامل خرید محصول رو به شما عودت می دهیم. البته به یک شرط ! که با مدرک و سند به ما نشان بدید که ظرف مدت دو یا سه ماه درآمدی کسب نکردید. یعنی با قاطعیت میگیم اگه تمامی محتوای این پکیج به خصوص روش (( بهترین راه و روش کسب درآمد میلیونی)) رو یاد بگیرید محاله که نتونید به درآمد خوبی برسید و اگه بعد از خرید محصول به بهانه های واهی مانند حوصله نداشتن مطالعه پکیج ، تلاش زیاد انجام ندادن و یا انجام ندادن تمامی روش های آموزشی بخواین مبلغ رو برگشت بدهیم به هیچ وجه این درخواست قابل قبول نیست. من و بسیاری از دوستانم (خریداران) داریم از این پکیج کسب درآمد می کنیم و مطمئن باشید با این آموزش ها محاله که نتونید کسب درآمد  داشته باشید.

 

14-آیا برای کسب درآمد به مهارت خاصی نیاز دارم؟

برای کسب درآمد در پکیج ما مخصوص فایل (( بهترین راه و روش کسب درآمد میلیونی)) نیاز به هیچ مهارت خاصی ندارید. و به راحتی و به سادگی هر چه تمام میتونید درآمد رویایی داشته باشید.

 

15-آیا همان روز اول خرید پکیج میشه اقدام به کسب درآمد کرد؟

سلام بله شما از همان روز اول خرید پکیج میتونید به کسب درآمد برسید.

 

16-محصولات پکیج به صورت چه فرمتی هست؟

محصولات این پکیج به صورت فایل های pdf و ویدئویی هستند که به صورت فشرده و یا zip شده هستند که برای مشاهده این فایلها لازم هست که حتما برنامه adobe reader که برنامه مشاهده فایل های pdf هست و برنامه winrar که برای باز شدن فایل های فشرده شده هست رو بر روی کامپیوتر ، لپ تاپ و موبایل خود نصب بفرمایید.

 

17-آیا قیمت این دوره مناسب است؟

این قیمتی که بر روی محصولمون گذاشیم در برابر درآمدی که کسب می کنید بسیار و بسیار ناچیز هست. قیمت واقعی این محصول 200هزار تومان هستش که به خاطر رعایت حال اون دوستانی که به هر دلیل توانایی پرداخت این هزینه رو ندارن قیمت محصول را با تخفیف به شصت هزار تومان رسانده ایم که همه توانایی تهیه این محصول بی نظیر رو داشته باشند.

نکته خیلی مهم اینجاست که ما نزدیک به 140 فایل pdf آموزشی داریم که آموزش بعضی از این فایل های pdf در سایت های مشابه به تنهایی نزدیک به 20 الی 30 هزار تومان هست که اگه بخوایم قیمت تک تک این فایل ها رو حساب کنیم و با هم جمع کنیم شاید در حدود  2 الی 3 میلیون بشه!!!

خب حالا تصور کنید که چند در صد قیمت 2 الی 3 میلیون میشه 200 هزار تومان که تخفیف داده شده !!؟ و تازه از این 200 هزار تومان قیمت ما 60 درصد باز هم تخفیف دادیم و قیمت نهایی پکیج ما شده 80 هزار تومان!! یعنی تخفیف در تخفیف!!! و خب الان 80 هزار تومان پول یک بسته پنیر هم شاید نشه!!!

 

18- چطوری میتونم این محصول رو تهیه کنم؟

برای تهیه این محصول که لازمه که حتما از کارت بانکی عضو شتاب که دارای رمز دوم اینترنتی باشد داشته باشید. برای خرید در قسمت پایین این صفحه نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کرده و بر برروی گزینه پرداخت و دانلود کلیک کرده و پس از آن به صفحه درگاه الکترونیک انتقال داده شده و پس از وارد کردن مشخصات کارت دارای رمز دوم اینترنتی بر روی گزینه پرداخت کلیک کرده و پس از آن به صفحه ای هدایت می شوید که باید روی گزینه " تکمیل فرآیند پرداخت" کلیک کرده و خرید شما به اتمام میرسد. ( توجه کنید حتما بر روی گزینه تکمیل فرآیند پرداخت کلیک کنید . در غیر این صورت خرید شما ناقص خواهد بود ) و به صفحه لینک دانلود فایل ها هدایت می شوید و میتوانید فایل ها را دانلود کنید. در ضمن یک نسخه از لینک فایل ها به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

 

19-آیا داشتن ایمیل واقعی برای خرید این محصول لازم هست؟

برای خرید محصول علاوه بر گزینه نام و نام خانوادگی و موبایل وارد کردن ایمیل الزامی هست تا پس از اون به صفحه درگاه الکترونیک برای خرید محصول وارد بشید. که پس از خرید محصول لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. اما اگر ایمیل ندارید سوال بعدی رو مطالعه کنید.

 

20-من ایمیل ندارم باید چیکار کنم؟

 

پاسخ : جهت راحتی کار افرادی که ایمیل ندارند و یا بلد نیستند ایمیل بسازند تصمیم گرفتیم لینک دانلود تک تک 10 فایل آمورشی پکیج مان را توی یک فایل pdf قرار داده و به عنوان فایل شماره 11 با حجم 619 کیلوبایت توی فایل ها قرار دهیم. کسانی که ایمیل ندارند لازم هست در قسمت ایمیل ، حتی الامکان یک ایمیل غیرواقعی وارد کنند ( چون جای هیچ گزینه ای نباید خالی باشه) و پس از پرداخت هزینه و هدایت به فایل های پکیج جهت دانلود ، اول از همه فایل شماره 11 که لینک دانلود تمامی فایل های پکیج در آن هست رو دانلود کنند . در این صورت دیگه با خیال راحت می توانند روی تک تک لینک ها کلیک کرده و تمامی فایل های پکیج رو دریافت کنند.

 

 

21-من هزینه محصول رو پرداخت کردم اما محصول رو دریافت نکردم؟

پیگیری خرید های ناموفق و دانلود های ناموفق (احتمالی) منوط به ارائه شماره پیگیری یا ایمیل دقیق (و یا اسم و فامیلی دقیقی که موقع خرید وارد کرده است) از سوی کاربر خریدار است و بدیهی است که در صورت عدم ارائه شماره پیگیری یا ایمیل دقیق (و یا اسم و فامیلی دقیق) خرید، پشتیبانی سایت هیچگونه تعهدی مبنی بر پیگیری خرید و ارائه خدمات به کابر ندارد.

اگه هزینه رو پرداخت کردید اما فایل رو دریافت نکردید در این صورت میتونید در قسمت نظرات و یا به ایمیل ما مشکل رو با مطرح کنید و شماره رهگیری و ایمیل و یا نام و نام خانوادگی رو به ما اعلام کنید تا پس از بررسی صحت واریز ،فایل ها رو براتون ارسال کنیم.

 

22-آیا سایت شما نماد اعتماد الکترونیکی داره؟ اگه داره چرا توی سایت شما دیده نمیشه؟

بله. خدمت شما عرض کنم سایت ما زیر مجموعه سایت ساز و فروشگاه بزرگ فورکیا به آدرس 4kia.ir هست و چون سایت فورکیا خود دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال هست دیگه سایت های زیر مجموعه فروشگاه ساز بزرگ فورکیا نمیتوانند به صورت اختصاصی نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کنند. سایت فورکیا هم از هر جهت دارای پروتکل امنیتی است که  نشان دهنده امنیت کامل این سایت یا فروشگاه ساز بزرگ جهت پرداخت الکترونیکی بدون ترس از لو رفتن اطلاعات حساب های بانکی کاربران هست و هیچ نگرانی از بابت پرداخت اینترنتی برای شما عزیزان وجود ندارد. در تصویر زیر هم آرم های نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال سایت فورکیا رو در کادرهای قرمز رنگ مشاهده می فرمایید.  

 

 

22-آیا برای استفاده از محتوای این پکیج استفاده از فیلترشکن لازم هست:

با توجه به وضعیت الان اینترنت سعی کنید فیلترشکن هم بر روی لپ تاپ یا موبایل خود داشته باشید.

 

نکته :

جهت سفارش و خرید چنانچه از فیلترشکن استفاده می کنید بهتر هست که  قبل از خرید فیلترشکن رو غیرفعال کنید.

 

نکات لازم:

1-جهت مطرح کردن سوالات خود به آدرس ایمیل زیر مراجعه بفرمایید . نهایت سعی خود را می کنیم که در اسرع وقت پاسخ سوالات شما رو بدهیم البته دلیل حجم بالای سوالات امکان تاخیر تا 48 الی 72 ساعت هم وجود داره.

2- از شما دوستان عزیز خواهشمندیم که ابتدا مطالب سایت رو به طور کامل و دقیق مطالعه بفرمایید و سپس اگه سوالی براتون پیش اومد مطرح بفرمایید. چون مطمئنا بیشتر سوالات مد نظر شما رو توی توضیحات سایت داده ایم

3-از آنجایی بخشی از فایل های آموزشی به صورت فیلم هست . جهت کاهش حجم فایل دانلودی به جای خود فیلم لینک دانلود آن را در فایل pdf مربوط به آن آموزش قرار داده ایم.

4- در هنگام خرید توجه کنید که حتماً آدرس ایمیلتان را کاملاً درست وارد کنید . چون بعد از "پرداخت موفق" یک نسخه از لینک های دانلود به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. در صورتیکه بعد از "پرداخت موفق" به هر دلیلی به صفحه لینک های دانلود هدایت نشدید و یا از آن خارج شدید و موفق به دانلود فایل ها نشدید، به ایمیلتان مراجعه کنید و از طریق لینک هایی که به ایمیلتان ارسال شده‌ است اقدام به دانلود کنید.

5- دوستان عزیز خیلی دقت کنید که حتماً بعد از پرداخت هزینه روی گزینه “تکمیل فرایند خرید” کلیک کنید تا خریدتون کامل بشه . دقت کنيد چون اگه پس از پرداخت دکمه «تکمیل خرید» را کلیک نکنید و به فروشگاه هدايت نشدید خريد شما ناقص ميماند و پرداختتون بصورت ناموفق انجام میشه و نمیتوانید لینک های دانلود را دریافت و پکیج را دانلود کنید.

6- اطلاعات شما عزیزان در هنگام ثبت نام کاملا محرمانه خواهد بود و تحت هیچ شرایطی در اختیار هیچ شخص یا سازمانی قرار نخواهد گرفت.

و باز هم تاکید می کنیم در صورت داشتن سوال و یا پیگیری وضعیت خرید خود به ایمیل پشتیبانی مراجعه بفرمایید و سوالات خود را مطرح بفرمایید


 

ایمیل پشتیبانی : pouldarsho1983@gmail.com

 

نکات مهم جهت پشتیبانی :

1-جهت پشتیبانی فقط و فقط به ایمیل بالا پیام ارسال کنید و به "پشتیبانی خرید" منوی بالای سایت کاری نداشته باشید.

2-از شما دوستان نازنین تمنا داریم که حتما با دقت هر چه تمام مطالب سایت رو مطالعه بفرمایید و در صورتی که همچنان نیاز به راهنمایی دارید به آدرس های پشتیبانی پیام ارسال کنید.

3- تیم پشتیبانی سایت نهایت سعی خود را خواهد کرد که در اسرع وقت پاسخ سوالات شما عزیزان را بدهد و اگر به علت حجم بالای سوالات کمی دیر پاسخ سوال خود را دریافت کردید پیشاپیش از حضور شما عزیزان پوزش می طلبیم.

توجه :

فقط تا پایان وقت امروز قیمت این پکیج رویایی با تخفیف 80 درصدی و به قیمت 48,000 تومان داده خواهد شد و بعد از آن قیمت پکیج به حالت قبل یعنی همان 240,000 تومان برخواهد گشت.

 

آدرس های سایت پولدارشو:

 

pouldarshoo.4kia.ir

 pouldarshoo.ir

 pouldarshoo.com

 

 

 

 

 


مبلغ واقعی 200,000 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 80,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به سایت "پولدارشو" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما